Carisma SCA-1E met Jeep Hardbody

In de showroom kun je je hele verzameling laten zien in 1 topic.
bjorn
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 04 jan 2018 14:30
Locatie: Heemstede
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Carisma SCA-1E met Jeep Hardbody

Bericht door bjorn » 11 apr 2020 13:02

Deze wagen heb ik via Marktplaats gekocht en gelijk na ontvangst het nodige aangepast:

- Verlichting uit de bumpers verwijderd want die zag je ook vanaf de 'verkeerde kant' en leverde een hoop dradenspaghetti op.
- Verlichtingsdraden in de body aangepast en vastgeplakt.
- Magneethouders voor voor en voor achter vervangen door een 3D printje. Toch net wat strakker.
- Accuhouder voor de achterkant gemaakt voor de 5000mAh 3S lipo's die ik nog had liggen. Voor het gewicht laat ik de originele nimh accu maar voorin liggen denk ik 😂
- Bumpers aangepast. Strakker op de body en voor 2cm hoger (uitsparingen in de body voor gemaakt) en achter 1cm hoger.
- Roofrack opnieuw gemonteerd maar nu wél recht 😉
- Alle scale accessoires opnieuw gemonteerd. Bazooka en machinegeweer weg gelaten. Niet echt mijn ding.
- Traxxas zender kastje verwijderd en zender en ESC opnieuw gemonteerd. Bedrading in Chassis opgeruimd.
- XT60 stekkers aan accu en ESC gesoldeerd. Ik heb nou eenmaal alleen maar XT60.

Ik heb nog een andere ontvanger in bestelling staan zodat ik de auto met mijn Flysky FS-GT3B kan gebruiken zodat ik ook iets van een expo op de throttle kan instellen. Wel nodig met 3S anders maak je constant wheelies 😛
Er komt ook een interieurtje aan die ik er hoop in te passen.
IMG_5074.jpeg
IMG_5072.jpeg
Bijlagen
IMG_5060.jpeg
IMG_5061.jpeg
IMG_5062.jpeg
IMG_5064.jpeg
IMG_5065.jpeg
IMG_5066.jpeg
IMG_5071.jpeg
IMG_5076.jpeg
Carisma SCA-1E met Jeep Wrangler Hardbody | Orlandoo Hunter Jeep Rubicon 1:35 | Rocksta Basher 1:24

Subonno
Donateur
Berichten: 516
Lid geworden op: 03 dec 2018 23:54
Locatie: Hilversum
Participant x 7
Gegeven waarderingen: 148 keren
Ontvangen waarderingen: 19 keren

Re: Carisma SCA-1E met Jeep Hardbody

Bericht door Subonno » 11 apr 2020 16:18

Super leuk ding! Toch weer uniek :-)

Gebruikersavatar
joostheijnen
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 dec 2019 16:03
Locatie: Zeeland
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Carisma SCA-1E met Jeep Hardbody

Bericht door joostheijnen » 12 apr 2020 19:24

Mooie wagen..
Traxxas TRX4 Sport - Expedition
inner fenders | Hobbywing 1080 ESC | Turnigy GT5 zender | Expedition stickers | Snorkel en spiegels | Expedition rack | LED bar | Rock lights
Arrma Granite 4x4 BLX

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten