Traxxas TRX-4

Alles met betrekking tot Crawler & Scalers kun je hier posten.
GuidoS79
Member
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 jun 2017 23:04
Locatie: Den Haag
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Traxxas TRX-4

Bericht door GuidoS79 » 03 jul 2017 10:10

Ik vroeg mij af of er nog mensen op dit forum zijn die een Traxxas TRX-4 hebben of misschien aan willen schaffen? 😳

Het is natuurlijk een hagelnieuw model waar nog niemand ervaring mee heeft, maar ik denk dat hij veel nieuwe mensen aan het scalen/crawlen kan gaan krijgen. 😊

Ik denk dat ik 1 van de eerste ben in onze regio die hem heeft, trxxs-winkel bijvoorbeeld levert ze ook nog niet uit volgens mij... 😬

Ik heb hem via een 'kleine' zaak bij mij in de buurt (Quartel in Pijnacker), die zeiden ook eerst begin juli maar ik kon hem ineens al half juni ophalen... πŸ‘πŸ» Iets met een zending via luchtvracht ofzo...

Ik ben in ieder geval benieuwd hoe populair hij is/wordt hier, en wat anderen er mee (gaan) doen! πŸ˜‰
Traxxas TRX-4 :text-bravo:

Jan
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Traxxas TRX-4

Bericht door Jan » 03 jul 2017 10:48

Staat bij mij ook op de lijst. Wat ik zo gelezen heb doen ze het goed. Alleen de accu is snel leeg omdat er een 21T inzit.

Gebruikersavatar
daniel
Donateur
Berichten: 2327
Lid geworden op: 27 mei 2017 19:44
Locatie: Nijmegen
Organizer x 1Participant x 16
Gegeven waarderingen: 179 keren
Ontvangen waarderingen: 293 keren

Re: Traxxas TRX-4

Bericht door daniel » 03 jul 2017 12:00

Heb er zelf geen ervaring mee.
Maar hij is gaaf.
En een mooie techniek .
JS ScaleTeamdriver
Axial SCX10 6x6 kamaz Typhoon-K(The Beast)
SCX-10.2 VW Schwimmwagen
TA-02 General lee
SCX-10.2 Lada Niva custom
MST-CMX GMC VAN(THE A-TEAM)
Mst Blazing Blazer .
LCG Benetton beetle
CC-01 (Willy Jeep)
Traxxas 4x4 vxl Quad

fenkdv
Donateur
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jun 2017 23:04
Locatie: Den Haag
Participant x 20
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Traxxas TRX-4

Bericht door fenkdv » 12 jul 2017 17:50

Traxxas 4 (fenkdv) Frits

Ik ben in het bezit van een traxxas trx 4, en heb mijn eerste rit in Rhenen gereden met onze club en ben erg tevreden wat hij allemaal kan. Ik ben er nog erg voorzichtig mee, wat ik wil erlang plezier van hebben en moet eerst nog een hoop leren en dus uitproberen. Misschien een volgende keer kan ik iets meer over vertellen en ook laten zien.
Groetjes Frits :D

GhostbikerNL
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Traxxas TRX-4

Bericht door GhostbikerNL » 13 aug 2017 22:37

Ook voor mij is de traxxas trx-4 mijn eerste scaler/crawler.
Na een tijdje de scx10 gevolgd te hebben en ook als Tamiya fan de tundra's en de hi-lift's, is het na een aantal dingen gelezen/overwogen te hebben met stipt op 1 de traxxas geworden.
waarom? de scx10 heeft geen 2bak. de tamiya's kunnen niet wat de traxxas en de scx10 kunnen.
Uiteraard is dat wel haalbaar, maar niet voor het bedrag waar de traxxas voor geleverd wordt als rtr.
Zeker met de ground clearence van de traxxas was/ben ik zeer onder de indruk. en ik vind het complete pakket wat ze leveren zeer interessant. (body, 2bak, diff locken/unlocken, portalaxles, roofrack) en dat geeft mij als beginneling een goede basis om mee te beginnen.
nadeel van de trx vind ik dat de body er soms rot op en af gaat, laat staan als dadelijk de verlichting erin zit.
en dat de bumpers vrij groot zijn waardoor deze vrij vlot blijft hangen als je ergens op/af rijd

ik ben zeer tevreden met de aankoop ervan, en ben super geholpen door de traxxas winkel in Kaatsheuvel, had wat kleine vragen, en die werden zeer netjes opgelost, en goed contact over gehouden. dit mag naar mijn mening gezegd worden, omdat ik tegenwoordig maar weinig goede winkels ken hier en in de omgeving van Den Haag. (maar dit is uiteraard mijn mening)

groetjes Dustin

GuidoS79
Member
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 jun 2017 23:04
Locatie: Den Haag
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Traxxas TRX-4

Bericht door GuidoS79 » 14 aug 2017 12:45

Ik doe ook zaken met traxxas-winkel [mention]GhostbikerNL[/mention] , ik bestel daar m'n delen online.
Gigantische voorraad en goede service inderdaad! πŸ‘πŸ»
Als het goed is krijg je nu ook 5% korting daar als lid van dit forum, toch [mention]daniel[/mention] ? 😊

Heb ik nog niet geprobeerd, maar als de led verlichting leverbaar is maar eens proberen... πŸ˜‰

Ik heb m'n TRX-4 overigens bij Quartel gekocht in Pijnacker, kom ik al zolang als ik me kan herinneren.
Fijne zaak en veel kennis aanwezig daar.
Wil altijd graag een grote aanschaf als deze auto in de buurt doen, zodat je eens langs kunt rijden als er een probleem is.
Gelukkig heb ik die nog niet gehad, maar je weet maar nooit! πŸ€”

Tot nog toe alleen buiten wat rond gereden maar geen heftig offroad werk... 😊

Ben gek op deze auto, het ziet er fantastisch uit en inderdaad die functies als diff locken en 2 versnellingen trekken mij juist aan.
Hardcore crawler fanaten hebben daar niet zoveel aan, maar voor recreatieve rijders als ik is het wat mij betreft een fantastisch ding... 😎

Altijd al fan geweest van de echte landrover defenders, dus toen ik hoorde van een RTR scaler/crawler met al die snufjes van een gerenommeerde fabrikant was de keuze snel gemaakt! 😁
Traxxas TRX-4 :text-bravo:

Gebruikersavatar
daniel
Donateur
Berichten: 2327
Lid geworden op: 27 mei 2017 19:44
Locatie: Nijmegen
Organizer x 1Participant x 16
Gegeven waarderingen: 179 keren
Ontvangen waarderingen: 293 keren

Re: Traxxas TRX-4

Bericht door daniel » 14 aug 2017 13:14

Klopt je krijgt 5% korting als je lid bent in kaatsheuvel.
JS ScaleTeamdriver
Axial SCX10 6x6 kamaz Typhoon-K(The Beast)
SCX-10.2 VW Schwimmwagen
TA-02 General lee
SCX-10.2 Lada Niva custom
MST-CMX GMC VAN(THE A-TEAM)
Mst Blazing Blazer .
LCG Benetton beetle
CC-01 (Willy Jeep)
Traxxas 4x4 vxl Quad

egbertdirk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Traxxas TRX-4

Bericht door egbertdirk » 11 dec 2017 14:52

Hoi ik, Egbert, rij met een rode traxxas r4 met verlichting, hij rijdt prima alleen heeft hij een hekel aan zandhellingen maar daar hadden de anderen ook moeite mee. Voor een beginner (ik dus ) is het een prima auto. Een collega rijder vertelde me dat ik alle tandwiel kasten moet smeren, ik heb ze allemaal open gehad maar de fabriek was me voor! Hij heeft in de slaapkamer van sinterklaas gestaan en daar veel kleine en grotere jongens jaloers gemaakt.

Gebruikersavatar
Josboss
Member
Berichten: 294
Lid geworden op: 06 okt 2017 19:47
Locatie: Limburg
Participant x 2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: Traxxas TRX-4

Bericht door Josboss » 17 dec 2017 21:36

Ik heb er ook een leuk ding soms te leuk gaat over over heen en door heen. Soms niet zo leuk moet weer nieuwe uitdaging zoeken hahahah heb veel auto’s deze is een van de leukst. Nu bezig met ander body er voor. Weer eens wat anders
Afbeelding

Zo was hij Afbeelding. Maar is nog niet klaar nog ander bumpers en zo hahahah laat horen wat jullie vinden. Wat mooier is



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mud monkey
Donateur
Berichten: 2071
Lid geworden op: 02 jun 2017 23:49
Locatie: Medemblik
Participant x 18
Gegeven waarderingen: 11 keren
Ontvangen waarderingen: 33 keren

Re: Traxxas TRX-4

Bericht door Mud monkey » 17 dec 2017 21:44

Bijde zijn mooi maarja ik ben een oude jeeper dus dan weet je wel waar ik voor kies :whistle: :whistle: :whistle:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten