Frustratietopic

Al het nieuws rondom onze hobby mag hier gepost worden.
Gebruikersavatar
Paul manten
Donateur
Berichten: 121
Lid geworden op: 28 feb 2018 14:44
Locatie: Nieuwegein
Participant x 12
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Frustratietopic

Bericht door Paul manten » 10 dec 2018 16:19

Gert-Jan schreef: ↑07 dec 2018 18:14 Bij Orlandoo is de pincet je beste vriend :D

Een dikke magneet om weggevlogen onderdelen terug te vinden trouwens ook :mrgreen:
Ja ik gebruik mijn kleine tangetje. En ontdekte dat wanneer je je schroevendraaier iets in het vet doopt, er een schroefje aan blijft plakken.
Dus dan snel in het gaatje draaien. πŸ˜‚
Trx-4, orlandoo hunter jeep wrangler.

Gebruikersavatar
Paul manten
Donateur
Berichten: 121
Lid geworden op: 28 feb 2018 14:44
Locatie: Nieuwegein
Participant x 12
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Frustratietopic

Bericht door Paul manten » 10 dec 2018 16:19

Gert-Jan schreef: ↑07 dec 2018 18:14 Bij Orlandoo is de pincet je beste vriend :D

Een dikke magneet om weggevlogen onderdelen terug te vinden trouwens ook :mrgreen:
Ja ik gebruik mijn kleine tangetje. En ontdekte dat wanneer je je schroevendraaier iets in het vet doopt, er een schroefje aan blijft plakken.
Dus dan snel in het gaatje draaien. πŸ˜‚
Trx-4, orlandoo hunter jeep wrangler.

Gebruikersavatar
Gert-Jan
Donateur
Berichten: 1404
Lid geworden op: 03 jun 2017 21:10
Locatie: Swifterbant
Organizer x 1Participant x 21
Gegeven waarderingen: 154 keren
Ontvangen waarderingen: 162 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Gert-Jan » 10 dec 2018 19:29

Paul, haal eens een magneet langs het bijgeleverde schroevendraaiertje. Dan blijft de schroef ook zitten.
Printjunkie :mrgreen:

DustDriver
Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 21 mar 2018 15:18
Locatie: BE Limburg
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Frustratietopic

Bericht door DustDriver » 18 dec 2018 09:53

Merken dat de postcode van een chinese bestelling verkeerd is, nadat het verzonden is. Nu maar hopen dat bpost voor buitenlandse pakketjes iets meer moeite doen om het op het juiste adres aan te laten komen. Bij een binnenlandse zending sturen ze dat gewoon terug heb ik al gemerkt.

Dustin
Donateur
Berichten: 725
Lid geworden op: 28 aug 2017 13:29
Locatie: Spijkenisse
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 121 keren
Ontvangen waarderingen: 88 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Dustin » 18 dec 2018 10:54

Na het bestellen er achter komen dat de betreffende levering verzorgd wordt door Sandd2me.
Deze bezorgen enkel op maandag t/m vrijdag van 8 tot 3, leveren niet bij de buren af en na de 2e mislukte bezorging gaat het gewoon retour afzender.
Morgen maar even ochtendje vrij dus....

Gebruikersavatar
Wouterb
Donateur
Berichten: 1215
Lid geworden op: 02 jun 2017 09:24
Locatie: Medemblik
Participant x 16
Gegeven waarderingen: 92 keren
Ontvangen waarderingen: 135 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Wouterb » 18 dec 2018 12:54

Dustin schreef: ↑18 dec 2018 10:54 Na het bestellen er achter komen dat de betreffende levering verzorgd wordt door Sandd2me.
Deze bezorgen enkel op maandag t/m vrijdag van 8 tot 3, leveren niet bij de buren af en na de 2e mislukte bezorging gaat het gewoon retour afzender.
Morgen maar even ochtendje vrij dus....
Wat een ballentent!
'Crazy Janey' (zelfbouw chassis, lc70 hardbody)
Baja Cherokee (zelfbouw, Jeep Cherokee hardbody)
Ramrod (VS4-10, kit)
Rip-Off (zelfbouw chassis, Toyota SR5 lexan)

Dustin
Donateur
Berichten: 725
Lid geworden op: 28 aug 2017 13:29
Locatie: Spijkenisse
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 121 keren
Ontvangen waarderingen: 88 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Dustin » 20 dec 2018 08:42

Wouterb schreef: ↑18 dec 2018 12:54
Dustin schreef: ↑18 dec 2018 10:54 Na het bestellen er achter komen dat de betreffende levering verzorgd wordt door Sandd2me.
Deze bezorgen enkel op maandag t/m vrijdag van 8 tot 3, leveren niet bij de buren af en na de 2e mislukte bezorging gaat het gewoon retour afzender.
Morgen maar even ochtendje vrij dus....
Wat een ballentent!
Nogal, en kon nog achter de bezorger aanrennen ook....
Hoorde wat gerommel bij brievenbus, want nee een pakket van =- 20x20x30cm past niet door de brievenbus.
En toen een briefje met "u was tijdens de 2e bezorgpoging niet thuis, uw pakket is retour afzender" in de brievenbus.

Meteen even uitleg gevraagd waarom er niet is aangebeld "ja ik had geen tijd meer want ik moet over een uur klaar zijn" was de reden hiervoor.
Duidelijk gemaakt wat ik daarvan vind en een klacht richting sandd2me dat ik dit absoluut geen manier van werken vind.

Sander
Donateur
Berichten: 957
Lid geworden op: 02 jun 2017 20:25
Participant x 22
Gegeven waarderingen: 63 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Sander » 20 dec 2018 10:48

Dustin schreef: ↑20 dec 2018 08:42
Wouterb schreef: ↑18 dec 2018 12:54
Dustin schreef: ↑18 dec 2018 10:54 Na het bestellen er achter komen dat de betreffende levering verzorgd wordt door Sandd2me.
Deze bezorgen enkel op maandag t/m vrijdag van 8 tot 3, leveren niet bij de buren af en na de 2e mislukte bezorging gaat het gewoon retour afzender.
Morgen maar even ochtendje vrij dus....
Wat een ballentent!
Nogal, en kon nog achter de bezorger aanrennen ook....
Hoorde wat gerommel bij brievenbus, want nee een pakket van =- 20x20x30cm past niet door de brievenbus.
En toen een briefje met "u was tijdens de 2e bezorgpoging niet thuis, uw pakket is retour afzender" in de brievenbus.

Meteen even uitleg gevraagd waarom er niet is aangebeld "ja ik had geen tijd meer want ik moet over een uur klaar zijn" was de reden hiervoor.
Duidelijk gemaakt wat ik daarvan vind en een klacht richting sandd2me dat ik dit absoluut geen manier van werken vind.
Dit is beneden alle peil , wat een vertoning πŸ‘ŽπŸ‘Ž

Gebruikersavatar
Gert-Jan
Donateur
Berichten: 1404
Lid geworden op: 03 jun 2017 21:10
Locatie: Swifterbant
Organizer x 1Participant x 21
Gegeven waarderingen: 154 keren
Ontvangen waarderingen: 162 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Gert-Jan » 25 dec 2018 12:53

Op kerstochtend lekker de tijd hebben voor de hobby en dan de vrouw horen zeggen: schat de vaatwasser doet raar.

Pff, ben net klaar, hele ochtend weg maar goed, in ieder geval niet met de hand afwassen :) (onderin was een slangetje losgeschoten maar voor dat je daar bij kan moet je de hele machine uit elkaar halen :x )
Printjunkie :mrgreen:

Gebruikersavatar
Paul manten
Donateur
Berichten: 121
Lid geworden op: 28 feb 2018 14:44
Locatie: Nieuwegein
Participant x 12
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Frustratietopic

Bericht door Paul manten » 25 dec 2018 13:06

:lol: lekker bezig
Gert-Jan schreef: ↑25 dec 2018 12:53 Op kerstochtend lekker de tijd hebben voor de hobby en dan de vrouw horen zeggen: schat de vaatwasser doet raar.

Pff, ben net klaar, hele ochtend weg maar goed, in ieder geval niet met de hand afwassen :) (onderin was een slangetje losgeschoten maar voor dat je daar bij kan moet je de hele machine uit elkaar halen :x )
Trx-4, orlandoo hunter jeep wrangler.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten