Frustratietopic

Al het nieuws rondom onze hobby mag hier gepost worden.
mcbeef
Member
Berichten: 161
Lid geworden op: 13 mei 2018 22:16
Locatie: Noord Holland
Gegeven waarderingen: 35 keren
Ontvangen waarderingen: 57 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door mcbeef » 07 jul 2018 09:27

Onlangs voor m'n zoontje een schitterende Tamiya cc-01 Jeep Wrangler hardbody op de kop getikt. Met motor, regelaar, Servo en verlichting. Had zelf nog een dx2e liggen met ontvanger dus knallen!
Deze kocht ik voor de vraagprijs van 125 euro.

Leyhon
Pro Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 28 okt 2017 13:29
Locatie: gilze
Participant x 17
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Leyhon » 08 jul 2018 12:09

[mention]mcbeef[/mention] Dit heet een frustratie topic. :roll: Niet wie is de geluksvogel topic. :evil:
Maar nu zijn wij gefrustreerd door dit bericht van jou, dus laat maar staan. :mrgreen:
AXIAL RYFT/ TRAXXAS TRX-4 kit Ford F-150 RAPTOR / TRAXXAS TRX-4 GREY DEFENDER / VEROMA DIRTY WILLY / TAMIYA TA03-R Mobile-1 NSX

Gebruikersavatar
johanv
VIP
Berichten: 2462
Lid geworden op: 01 jun 2017 22:27
Locatie: Heerenveen
Participant x 6
Gegeven waarderingen: 595 keren
Ontvangen waarderingen: 299 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door johanv » 08 jul 2018 18:48

mcbeef schreef: 07 jul 2018 09:27 Onlangs voor m'n zoontje een schitterende Tamiya cc-01 Jeep Wrangler hardbody op de kop getikt. Met motor, regelaar, Servo en verlichting. Had zelf nog een dx2e liggen met ontvanger dus knallen!
Deze kocht ik voor de vraagprijs van 125 euro.
Dit is echt frustrerend voor ons ;)
Groeten Johan.

Waar het asfalt eindigd begint het avontuur :)

Gebruikersavatar
Hugo4WD
Member
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 mei 2018 14:34
Locatie: Elst (U)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Frustratietopic

Bericht door Hugo4WD » 08 jul 2018 20:53

Ik heb nog wel een frustratie....... 3 weken geleden knapte 1 van mijn voorste aandrijfassen (het was ook pisbakkenstaal, maar dat had ik verwacht voor de prijs), dus ik naar de webshop van Absima, waar mijn karretje vandaan komt en de asjes besteld. Daarnaast ook nog een lichtsetje en een nieuwe stuurservo besteld. Deze waren niet perse noodzakelijk maar ik dacht "als ik dan toch een bestelling doe"

En nou mogen jullie drie keer raden wat ik wel en wat ik niet binnen heb :lol: Dus ja op dit moment staat m'n karretje stof te verzamelen op de plank :whistle:
alles kump goed!

DustDriver
Member
Berichten: 143
Lid geworden op: 21 mar 2018 15:18
Locatie: BE Limburg
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: Frustratietopic

Bericht door DustDriver » 08 jul 2018 22:09

Magneetjes zijn voor het weekend eindelijk aangekomen. En nu ontdekt dat ze niet sterk genoeg zijn om de bovenkant van de Mercedes deuren dicht te houden. Dan maar verder knutselen...

Gebruikersavatar
Dirk Weijnen
Donateur
Berichten: 1291
Lid geworden op: 07 okt 2017 09:28
Locatie: Helmond
Participant x 9
Gegeven waarderingen: 352 keren
Ontvangen waarderingen: 238 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Dirk Weijnen » 09 jul 2018 10:07

Maandag morgen....... frustratie
1x CrossRC SP-4B Harley Davidson
1x CrossRC MC8 8X8
1x CrossRC WT4 (Dirk's Towing #2)
1x Dodge Power Wagon (Dirk's Towing)
1x BOOMracing TeamRaffee Defender D110
1x Tamiya M-05 ver 2 R Honda CRX
1x Tamiya TT-02B (De Gifkikker)
1x Reely Dune Fighter

Sander
Donateur
Berichten: 957
Lid geworden op: 02 jun 2017 20:25
Participant x 22
Gegeven waarderingen: 63 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Sander » 09 jul 2018 11:41

Dirk Weijnen schreef: 09 jul 2018 10:07 Maandag morgen....... frustratie
Die blijft maar terugkomen

Leyhon
Pro Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 28 okt 2017 13:29
Locatie: gilze
Participant x 17
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Leyhon » 09 jul 2018 12:40

Bijna weekend !!
AXIAL RYFT/ TRAXXAS TRX-4 kit Ford F-150 RAPTOR / TRAXXAS TRX-4 GREY DEFENDER / VEROMA DIRTY WILLY / TAMIYA TA03-R Mobile-1 NSX

Dustin
Donateur
Berichten: 725
Lid geworden op: 28 aug 2017 13:29
Locatie: Spijkenisse
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 121 keren
Ontvangen waarderingen: 88 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Dustin » 09 jul 2018 13:25

3 weken geleden een nieuwe zender besteld, extra betaald om hem uiterlijk 1 juli in huis te hebben zodat ik de Bomber weer in elkaar kon zetten weer kon gaan rijden.
Al mijn auto's zijn gekoppeld met de nu defecte zender.

Bestelling ligt inmiddels al sinds 27 juni bij de douane/PostNL, vorige week maandag de gevraagde formulieren ingevuld en aangeleverd, daarna geen enkele reactie meer.
Vanmorgen maar eens PostNL gebeld waar ik de mededeling kreeg dat hij ligt te wachten op inklaring, en dit proces duurt gemiddeld 2 weken na het inleveren van de formulieren en het aanleveren van de factuur maar kan maximaal 12 weken duren tussen binnenkomst bij PostNL en verzenden voor afleveren op afhaalpunt.
Oftewel met geluk kan ik nog 1.5 week niet rijden, en met pech en flink wachten tot 11.5 week.

Feit dat ik extra betaald heb voor versnelde en dus ook duurdere levering, wat ook zichtbaar was voor de medewerker welke ik gesproken heb, vind PostNL dit soort zaken niet hun probleem en moet ik het maar regelen met de verzender.

Gebruikersavatar
Dirk Weijnen
Donateur
Berichten: 1291
Lid geworden op: 07 okt 2017 09:28
Locatie: Helmond
Participant x 9
Gegeven waarderingen: 352 keren
Ontvangen waarderingen: 238 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Dirk Weijnen » 09 jul 2018 13:30

Dustin schreef: 09 jul 2018 13:25 3 weken geleden een nieuwe zender besteld, extra betaald om hem uiterlijk 1 juli in huis te hebben zodat ik de Bomber weer in elkaar kon zetten weer kon gaan rijden.
Al mijn auto's zijn gekoppeld met de nu defecte zender.

Bestelling ligt inmiddels al sinds 27 juni bij de douane/PostNL, vorige week maandag de gevraagde formulieren ingevuld en aangeleverd, daarna geen enkele reactie meer.
Vanmorgen maar eens PostNL gebeld waar ik de mededeling kreeg dat hij ligt te wachten op inklaring, en dit proces duurt gemiddeld 2 weken na het inleveren van de formulieren en het aanleveren van de factuur maar kan maximaal 12 weken duren tussen binnenkomst bij PostNL en verzenden voor afleveren op afhaalpunt.
Oftewel met geluk kan ik nog 1.5 week niet rijden, en met pech en flink wachten tot 11.5 week.

Feit dat ik extra betaald heb voor versnelde en dus ook duurdere levering, wat ook zichtbaar was voor de medewerker welke ik gesproken heb, vind PostNL dit soort zaken niet hun probleem en moet ik het maar regelen met de verzender.
Ja dat is niet fijn nee
1x CrossRC SP-4B Harley Davidson
1x CrossRC MC8 8X8
1x CrossRC WT4 (Dirk's Towing #2)
1x Dodge Power Wagon (Dirk's Towing)
1x BOOMracing TeamRaffee Defender D110
1x Tamiya M-05 ver 2 R Honda CRX
1x Tamiya TT-02B (De Gifkikker)
1x Reely Dune Fighter

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten