Frustratietopic

Al het nieuws rondom onze hobby mag hier gepost worden.
Gebruikersavatar
Cesco
Donateur
Berichten: 2733
Lid geworden op: 03 okt 2017 13:09
Locatie: Emmen
Organizer x 1Participant x 13
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 978 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Cesco » 17 sep 2019 00:12

TerpstraAJ schreef: 23 aug 2019 19:27 Een leuke aanbieding missen:



6DAF494B-13AA-495D-8348-5FE82C77B1CF.jpeg


UITVERKOCHT!!! 😭
Ze hebben een optie dat je een melding krijgt als er weer voorraad is. Met een beetje geluk is die prijs er dan ook nog.

TerpstraAJ
Donateur
Berichten: 495
Lid geworden op: 08 feb 2019 20:34
Locatie: Zoetermeer
Participant x 5
Gegeven waarderingen: 219 keren
Ontvangen waarderingen: 94 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door TerpstraAJ » 17 sep 2019 14:17

Dat had ik bij een 2e gedaan.
Die heb ik nu dus voor 100€ (incl verzend 😎) besteld en in gebruik.

Maar idd, goeie tip om te gebruiken!
Auke
- Trx4 sport kit Chevy C10
- Injora scx10-2 jeep
- SCX10-2 Raw builders kit Hilux
- SCX24 Chevy C10
- TRX-4M Landrover Defender Green

Ivar
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 16 nov 2019 11:18
Locatie: Twente
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Ivar » 17 nov 2019 20:11

Waar ik heeeeeel erg gefrustreerd van raak is het bullygedrag van, met name, Traxxas en soms ook Horizon Hobby. Deze bedrijven houden, mijns inziens, illegaal de prijzen hoog, constant en gelijk. Elk Traxxas onderdeeltje en autootje kost overal exact hetzelfde....dat is zeer opmerkelijk en vreemd in een land met een vrije economie. Waarom zijn die prijzen voor 99% gelijk bij alle rc winkels in NL? Omdat Traxxas en soms ook Horizon Hobby winkeliertje pesten hoog in het vaandel hebben staan. Ga je als winkel stunten met bijvoorbeeld Traxxas auto’s dan mag Traxxas daar officiëel niks tegen doen zolang de winkelier zijn waar gewoon inkoopt tegen de normale prijs. Wat Traxxas dan wel doet, want een winkelier weigeren te bedienen mag normaal gesproken niet, is bijvoorbeeld die specifieke winkel veel later de nieuwste artikelen leveren dan de rest van de winkels.... of met opzet erg laat onderdelen leveren. Het uitsluiten van toekennen van allerlei voordelen enz enz enz. Dat pesten valt heel moeilijk te bewijzen en is daarom bijna niet aan te pakken, men verzint altijd wel een reden voor vertraging van levering. Op deze manier beïnvloeden ze sterk de prijzen op de rc markt. Ook bepaald de rc winkel niet zelf wat hij aan merken aanbiedt maar ook dat wordt door de ‘grote jongens’ bepaald. Bah, bah en nog eens bah!!! Traxxas en andere bullies moeten zich eigenlijk met een rood hoofdje dood gaan staan schamen in een heel eng en donker hoekje. Triest gedrag om nóg meer geld binnen te schrapen....Godgrmmblzz!!
Wa nie rekt da scheurt wa

TerpstraAJ
Donateur
Berichten: 495
Lid geworden op: 08 feb 2019 20:34
Locatie: Zoetermeer
Participant x 5
Gegeven waarderingen: 219 keren
Ontvangen waarderingen: 94 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door TerpstraAJ » 19 dec 2019 18:19

Deze melding voor inmiddels dag 12.....
F0514037-8038-4FE4-8AA9-87C72AD7B309.jpeg
Terwijl de china sites melden dat t vrij gegeven is door douane in land van bestemming....
Auke
- Trx4 sport kit Chevy C10
- Injora scx10-2 jeep
- SCX10-2 Raw builders kit Hilux
- SCX24 Chevy C10
- TRX-4M Landrover Defender Green

Flipje
Member
Berichten: 40
Lid geworden op: 26 nov 2019 12:53
Locatie: Est
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 12 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Flipje » 20 dec 2019 07:13

Terwijl de china sites melden dat t vrij gegeven is door douane in land van bestemming... hier het zelfde probleem.ik wacht al 8 dagen. :evil:
Mvg Edwin

WillemH
Pro Member
Berichten: 765
Lid geworden op: 11 sep 2019 16:19
Locatie: Vries
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 285 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door WillemH » 18 feb 2020 19:58

Wacht nu bijna een maand op levering van een motor voor de Hobao (Holmes) en tandwielen voor de Redcat plus nog wat klein spul. Gewoon bij een bekende Nederlandse zaak besteld... Andere (ook NL) firma verf, olie en wat stekker-spul besteld, goedkoopste items staan in backorder, de order wordt pas verzonden wanneer alles er is (wanneer???)... Gisteravond banden plus wat kleingrut voor de Hobao besteld in Duitsland, kreeg vanmiddag bericht van UPS dat het donderdag wordt bezorgt. In het vervolg alles maar in die Heimat bestellen????
Redcat Everest Gen 7 Pro
Hobao DC-1 a.k.a. hobbelpaard
Ex-Real Range Rover Sport
Werk in uitvoering: TRX4-Sport kit

TerpstraAJ
Donateur
Berichten: 495
Lid geworden op: 08 feb 2019 20:34
Locatie: Zoetermeer
Participant x 5
Gegeven waarderingen: 219 keren
Ontvangen waarderingen: 94 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door TerpstraAJ » 24 feb 2020 18:51

Een simpel gaatje in een chassis balk willen boren en al je 2 en 3mm boren slopen...

🤬

Ik had verwacht dat piranha boren wel wat meer konden hebben... 👎🏻
Auke
- Trx4 sport kit Chevy C10
- Injora scx10-2 jeep
- SCX10-2 Raw builders kit Hilux
- SCX24 Chevy C10
- TRX-4M Landrover Defender Green

Gebruikersavatar
Linky
Pro Member
Berichten: 518
Lid geworden op: 11 nov 2018 13:35
Locatie: Bij de duinen
Participant x 1
Gegeven waarderingen: 12 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Linky » 24 feb 2020 20:35

Gevalletje ongeduld? #herkenbaar
Trx4 Sport
Axial SCX10 II UMG10
Kyosho Scorpion 2014

Arjan
Donateur
Berichten: 173
Lid geworden op: 01 jun 2017 22:20
Locatie: Maurik
Participant x 2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 3 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Arjan » 24 feb 2020 21:30

Ivar schreef: 17 nov 2019 20:11 Waar ik heeeeeel erg gefrustreerd van raak is het bullygedrag van, met name, Traxxas en soms ook Horizon Hobby. Deze bedrijven houden, mijns inziens, illegaal de prijzen hoog, constant en gelijk. Elk Traxxas onderdeeltje en autootje kost overal exact hetzelfde....dat is zeer opmerkelijk en vreemd in een land met een vrije economie. Waarom zijn die prijzen voor 99% gelijk bij alle rc winkels in NL? Omdat Traxxas en soms ook Horizon Hobby winkeliertje pesten hoog in het vaandel hebben staan. Ga je als winkel stunten met bijvoorbeeld Traxxas auto’s dan mag Traxxas daar officiëel niks tegen doen zolang de winkelier zijn waar gewoon inkoopt tegen de normale prijs. Wat Traxxas dan wel doet, want een winkelier weigeren te bedienen mag normaal gesproken niet, is bijvoorbeeld die specifieke winkel veel later de nieuwste artikelen leveren dan de rest van de winkels.... of met opzet erg laat onderdelen leveren. Het uitsluiten van toekennen van allerlei voordelen enz enz enz. Dat pesten valt heel moeilijk te bewijzen en is daarom bijna niet aan te pakken, men verzint altijd wel een reden voor vertraging van levering. Op deze manier beïnvloeden ze sterk de prijzen op de rc markt. Ook bepaald de rc winkel niet zelf wat hij aan merken aanbiedt maar ook dat wordt door de ‘grote jongens’ bepaald. Bah, bah en nog eens bah!!! Traxxas en andere bullies moeten zich eigenlijk met een rood hoofdje dood gaan staan schamen in een heel eng en donker hoekje. Triest gedrag om nóg meer geld binnen te schrapen....Godgrmmblzz!!

Pas geleden met een winkelier over gehad.


Traxxas houd inderdaad de prijzen hoog. Als de 1 er mee gaat stunten. En dan onder de adviesprijs duikt word die door de importeur op de vingers getikt en kan die zen dealerschap zelf.kwijt raken.
"You can't treat a car like a human being - a car needs love" (WALTER ROHRL) 8-)

Gebruikersavatar
Herman
Donateur
Berichten: 56
Lid geworden op: 10 jun 2017 17:52
Locatie: Utrecht
Participant x 18
Gegeven waarderingen: 9 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: Frustratietopic

Bericht door Herman » 28 mar 2020 12:02

Omdat mijn Hummers over het algemeen te groot zijn voor de meetings heb ik na lang aarzelen de HG-P408 Humvee besteld. Afgelopen dinsdag was het dan zover: Hij zou bij mij thuis worden afgeleverd door DHL.
Om 11.19 uur was mijn pakket in de auto van de bezorger geladen. De hele middag vol spanning de deur in de gaten gehouden, maar helaas geen bezorger gezien. Wel de melding van de Track en Trace informatie dat het pakket om 17.35 uur was afgeleverd.
De klantenservice van DHL kon mij ook verder niets vertellen dan wat in de track en trace-info staat en kan/mag verder klaarblijkelijk geen contact opnemen met de bezorger.
Het enige wat zij zeggen is dat ik contact moet opnemen met de afzender.
Na wat heen en weer gemail gaat Banggood er eindelijk achteraan.
Hopelijk levert dit nog wat op, anders ook nog via Paypal proberen.
HSP - CMP (Canadian Military Pattern)
Tamiya TXT-1 - Hummer H1
Tamiya TXT-2 - Hummer H2
Tamiya TXT-2 - Hummer H3
Traxxas TRX-4 - Ford Bronco
Traxxas TRX-4 - M35
HG-P408 - Humvee
HG-P415 - Hummer H1
HG-P415A - Hummer H1 Pick-up

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten